pondelok 24. apríla 2017


Babičkina záhrada

Ahoj. Všetky vrchy, pohoria, všetky lúky a lesy sú prirodzené lekárne. Na každú chorobu vyrástla bylina. Tento článok sme začali s múdrosťami. Ja preferujem bylinky pred liekmi, určite to je pre telo lepšie. Preto nie len pre zdravie, ale aj na všetko ostatné vyhľadávam prírodné vecičky. Stále hľadám  ten správny obchod s bylinkami
Prvý ktorý mi hneď padol do oka, a kde som našla všetko čo som hľadala bol eshop  Babičkina záhrada. Jednou z mojich vecí ktorú som dosť dlho hľadala je marhuľový olej. Tento olej je veľmi dobrý pre ľudí ktorých trápia akné.
Marhuľový olej účinky  -  je veľmi vhodný pri liečbe  rakoviny aj keď vás trápia problémy s trávením, zamerajte sa na jeho vnútorné použitie. 
Už lyžička denne, najlepšie na lačno, vás zbaví komplikácií so žlčníkom a pečeňou. Používa sa aj ako balzám na tvár. Marhuľový olej aktivuje metabolizmus pokožky a napomáha pri obnove vlhkosti kože. 
Môžte ho použiť ako telové mlieko, pretože má dobré regeneračné účinky a vynikajúco hydratuje pleť. Zvlášť vhodný je pri starostlivosti o tvár, netreba však zabúdať ani na krk a dekolt. 
Pomáha pri citlivej pokožke náchylnej na ekzémy a akné a tiež pri popáleninách. Hodí sa aj na ošetrenie bolestivých reumatických svalov a na zábaly vlasov a rúk.V kozmetike sa používa na všetky typy pleti, od detskej až po starnúcu. Aplikujte sa ľahkou masážou na vlhkú pokožku. Je veľmi jemný, dobre sa vsiakne do pokožky a nezanecháva na nej pocit mastnoty ako bežný masážny olej. 
Ale samozrejme že v tom eshope je ešte veľa ďalších veci. Nájdete tam veci od kozmetiky, potravín až po pomôcky pre vaše zdravie. 
Najviac čo ma zaujalo a trošku aj potešilo je, že je tam aj rozdelenie podľa choroby čo znamená, že si tam nájdete zdravotný problém ktorý vás trápi a hneď sa dostanete k prírodným  bylinkám a iným veciam ktoré sú na váš problém najvhodnejšie.  
Keďže som mala problémy s nechuťou do jedla tak som si klikla na kolonku nechutenstvo, kde mi našlo niekoľko produktov na tento problém a stačilo si vybrať a hodiť to do košíka. Všetky ich produkty sú bio. 
Už naše prastaré mamy vedeli, že príroda je najlepšou lekárňou na všetky choroby a myslím, že je veľmi správne vrátiť sa k tomu čo nám príroda sama ponúka.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára