pondelok 4. januára 2016

                  ROZHOVOR S EVS LOK
Ahoj. Tak dnes som si pre Vás pripravila ďalší už druhý rozhovor a je to so Slovenskou youtuberkou,určite sa na ňu pozrite ;) 

 No poďme na to :)) 
PAR ZÁKLADNÝCH INFORMACII:

meno na youtube: EVS LOK
 vek: 20 
odoberatelia na youtube: skoro 15,000 odoberateľov
nahrála 122 videii na youtube

1. Ako si sa dostala ku natáčaniu ?
Už dlhšie som mala založený blog, ktorý ma ale veľmi nebavil, resp. som už nevedela o čom blogovať. V tom čase som začala sledovať americké youtuberky a ich videá a hlavne vlogy. Najskôr som si vlogovala svoje dni len tak pre seba a až po nejakom čase som natočila svoje prvé video na YouTube. Bolo to video podobné haulu, len som ho nazvala "july news". Každopádne ked si ho spätne pozriem, tak bolo naozaj strašné a trápne  :D


2.Od koľkých rokov si začala natáčať ?
Od 18, čiže momentálne 2 roky, hoci vtedy som nenatáčala nejako pravidelne. 




3. Mala si už niekedy chuť prestať točiť?
Samozrejme, myslím, že to má každý youtuber. Vtedy si človek hlavne uvedomí, či je to niečo čomu sa chce naozaj naďalej venovať alebo s tým skončí.

4. Kto ťa podporuje najviac v natáčaní na youtube ?
Myslím, že ma podporujú všetci . Vždy ma poteší každý jedeň pekný komentár, keď má video veľký počet like alebo keď niekto vytvorí niečo z mojich DIY. Vtedy vidím, že to video niekomu niečo dalo. Taktiež ma teší keď vidím kamarátov ako ma sledujú, dávajú like na fb stránku a podobne. Je to naozaj veľmi milé. Dokonca ma sledujú aj kamaráti zo zahraničia, ktorí mi ani nerozumejú. To mi tiež vždy vyčarí úsmev na tvári 


5. Odkiaľ čerpáš inšpiráciu?
Inšpirácia je všade naokolo. Najradšej mám ale stránky ako je pinterest a weheartit. Tie sú inšpiratívne asi najviac 





6. Ako dlho chceš ešte natáčať?
Tak dlho ako ma to bude baviť.

7. Máš nejaký vtipný zážitok natáčania? 
Najvtipnejšie sú tie receptové, keď sa zrazu začne všetko kaziť. Mixér, rozleje sa mi voda a podobne 

8. Koho najradšej sleduješ na youtube?
Mám rada viacero zahraničných youtuberov a hlavne mám najradšej vlogy - od Zoelly, Alfieho, Saconesjolly, Mimi Ikkon, Annie Tarasova Emotikona smile 


Tak toto by bolo všetko ešte raz sa chcem veľmi poďakovať Evke za jej čas.A prajem ti veľa úspechov. 

5 komentárov: