nedeľa 3. januára 2016

                              Moje RUŽE

Ahoj. V tomto článku Vám chcem ukázať moju malú zbierku ružov :)
Ako prvé chcem povedať že o jednom neviem skoro nič pretože ho mám už naozaj dlho ale je môj najobľúbenejší :D :D. 
Tak poďme na to :) 

1.Ako prvý som si pre Vás pripravila môj taktiež obľúbený rúž :) 
značka: Catrice 
odtieň: 030 dont Think Just pink 
naozaj Vám ho môžem len doporučiť :) naozaj urobí tie pery krásne a na mojich vydrží naozaj dlho 









2. Tak tento mám už veľmi dlho a preto neviem skoro nič o ňom :D :D ale skúsim to :)
značka: Mauviest
odtieň: neviem :D




3. Tak tento som si kúpila cez leto ale tak musím dať viac vrstiev aby bola naozaj fialová farba :)
ale som spokojná len tá vydrž mohla by byť lepšia :)
Značka: Alverde
odtieň: 28







 4. ďalší ruž ktorý som si kúpila asi pred mesiacom :) A som s ním celkom spokojná :) Ale rozhodla som sa že spojím tieto dva ruže pretože sú rovnakej značky
Značka: essence
odtieň: 20




 Značka: Essence
Odtieň : 02


 Tak snaď sa Vám tento článok páčil.


Tak a pripravujem ďalší rozhovor takže sa máte načo tešiť :))


3 komentáre: