streda 30. decembra 2015

                  TOP WITH SIMI

Ahoj. Dnes som si pre Vás pripravila super článok dúfam že nie len pre mňa :D. 
V tomto článku budem písať a predstavovať kozmetiku alebo oblečenie ktoré mám rada cez nejaký mesiac a ja začínam Decembrom :) 
Tak poďme na to.
Začala by som asi oblečením aj keď je iba jeden kus oblečenia a jedna čelenka :)) 

1. Tak ako prvé som si pripravila tento kus oblečenia kardigán ktorý nosím veľmi rada ♥ Ak by ste sa pýtali alebo by Vás to zaujímalo kúpila som ho v NEW YORKER :) 



2. Ďalej tu mám čelenku ktorá ako ste si mohli všimnúť ma parohy alebo ako to nazvať :D
túto čelenku mám rada.




A ide sa na kozmetiku :))) 
1. Mojím obľúbeným lakom sa stal tento je to od značky essence z kolekcie Winter Wonderful 



2. Tak zostanem pri značke essence  a limitovanej kolekcii Winter Wonderful
ďalšiou vecou je táto úžasná paletka ktorá ma jemné tiene a nemyslím si že ju budem používať iba cez zimu :3




3. ďalšia vec z tejto kolekcii je táto úžasná tvárenka. Som s ňou úplne spokojná dokáže vytvoriť také jemné líčka. Ktorá má odtieň 01




4. ďalšia vec je tiež od essence ani som nevedela že toľko veci bude od tej značky :D
Tak mám tu púder ktorý ma odtieň 10 a presne taký istý som dostala na vianoce takže možno bude súťaž :)





5.posledná vec je od Miss Sporty :)
je to špirála ktorú som si v poslednej dobe veľmi obľúbila :)

Tak ja dúfam, že sa Vám tento článok páčil a budem rada ak si prečítate aj ostatné tak papa :*


3 komentáre: