utorok 15. decembra 2015

                                            CHRISTMAS TIME
Ahoj dostala som nápad Vám sem napísať nejaké moje obľúbené veci cez zimu a hlavne cez VIANOCE keďže do Vianoc je už iba 9 dní.Netýka sa to kozmetiky ale filmy, pesničky....
                                                                 .... 
AKO prvú kategóriu som si vybrala Christmas Songs.
Vypísala som Vám niekoľko mojich obľúbených pesničiek a ja dúfam,že medzi týmito pesničkami nájdete aj tu svoju obľúbenú.
Tak určite ich sem teraz nebudem vypisovať keď všetko máte na tom obrázku.
ĎALŠIA kategória ma názov FILMY 
Určite nie som jediná ktorá ma strašne rada Vianočne filmy. 
Medzi moje obľúbené patria:
1. Sám DOMA 1,2
Vianoce bez  tohto filmu by ani nemohli byť. :D Je to vlastne taká klasika:)) 
Či už to ide v telke dookola vždy si to rada pozriem.

2.Vianoačná koleda 
Tento film ide tiež každe Vianoce a myslím že stojí za to si to pozrieť.
Je to vlastne o tom že cez noc ako ide spať tak ho navštívia duchovia, no nebudem sa o tom toľko rozpisovať ale odporúčam si to pozrieť! 


3.Posledné Vianoce 
Tento film patrí medzi moje najobľúbenejšie :)) 
Je to o tom ako jej zistia chorobu a ona si začne užívať život.No nakoniec príde doktor a povie že nieje chorá mali iba pokazený stroj.Naozaj stoji zato si to pozrieť



ďalšia kategória je Čaj 

Táto kategória je iná pretože vám chcem ukázať môj obľúbený čaj ktorý pijem cez Zimu.
tento čaj je od značky Elixír. A myslím že je to najlepší čaj na svete.Ja som ho kúpila v Tescu ale zdá sa mi že sa dá kúpiť aj v Bille.

TOTO by bolo asi všetko a ja sa teším ak si ho prečítate až dokonca :)) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára