pondelok 28. decembra 2015

            RECENZIA + ČO SOM DOSTALA NA VIANOCE
Ahoj.

Dnes som si pre Vás prichystala článok ktorý ma vlastne dve témy jedna je čo som dostala na Vianoce ale aj recenzia.Dopredu chcem povedať že nie sú to všetky veci ostatné plánujem v inom článku :)

A myslela som si že sa nedostanem do nového roku na blog ale nakoniec mi to vyšlo :) za čo som veľmi rada a dúfam že sa Vám tento článok bude páčiť :)
                                                                                 .....
1. Prvá vec je asi najpotrebnejšia pretože po dlhom dní si dáte ten make up dole.A ja by som vám chcela odporučiť túto asi najlepšiu odličovaciu vodu od Garnier,pretože asi najlepšie zmyje celý make-up.


2.ďalšou vecou je táto špirála ktorá je najlepšia na zemi.Naozaj som neverila keď ju každý chválil že môže byť dobra.Aj keď som uvidela tu malú štetinku tak som si nebola istá či si ju mám kúpiť ale nakoniec mi ju kúpila mamka.A neviem si ju vynachváliť.


3.Tieto sovičky majú strašne pekný obal. Lesk som ešte neskúšala ale mám pre vás prekvapenie ktoré pridám asi zajtra :D




Toto by bolo všetko :)
Ahoj :)





8 komentárov: