pondelok 21. decembra 2015

                         NOVÝ ROK ? 

Ahoj. Dnes som si pripravila pre Vás niečo Silvestrovské.Súvisí to s novým rokom.
Napadlo ma že Vám prezradím čo ja najradšej robím a nejaké tie moje predsavzatia :D ktoré aj tak nikdy nesplním.Ale to asi niektorý z Vás poznajú :)) 

Dala som si prácu s návrhom pozadia (no nebolo to až také ťažké :DD ) tento papier si môžte vytlačiť a napísať čo by ste chceli splniť za rok 2016. 

Povedala som si že tento rok sa budem snažiť svoj List splniť a dúfam že sa mi to aj podarí :D 

Nakoniec to nevyzerá dobre ale dúfam že to použijete a moju snahu oceníte :) :D 



   





































Tak toto bol môj posledný článok samozrejme v tomto roku ak by ste nevedeli prečo nájdete to v článku s názvom INFORMÁCIE :) 
      Prajem Vám aby ste prežili krásne Vianoce aj nový rok v kruhu blízkych :) 
A prajem Vám veľa darčekov pod stromček :D ♥












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára