štvrtok 3. decembra 2015

                  EOS vs BABY LIPS!

Ahoj. Práve ma napadlo napísať príspevok na blog a myslím že som si vybrala super tému. Je to porovnanie :Eos vs Baby Lips. 
                                    .... 
                                 Ako prvé si vyberám EOS 
Na obrázku sa nachádzajú moje Eosky.
Modrý-Blueberry Acai 
Žltý-Lemon Drop
....
Začala by som popisovať Lemon Drop.



Kratší opis: 
vôňa: citrón 
farba obalu: žltá
...
Natália: 
EOS: Lemon Drop ma sviežu citrónovú vôňu, ktorá super hydratuje a vydrži na perách naozaj dlho. 
Ak by som Vám mohla odporučiť tak jedine Lemon Drop alebo summer Fruit.
Ja som si Eos objednala z fb stránky s ktorým som veľmi spokojná.
Link: https://www.facebook.com/Eos-predaj-1515727338714712/?fref=ts
Klára:
Eos mám zatiaľ iba jeden a je to Lemon Drop. Som s ním spokojná ale mohol byť lacnejší ale vydrž je krátka ale som s nim spokojná pretože ak sa dá na pery tak zaschne hneď a nemám problém sa niečoho napiť a báť sa že sa mi zmije ale nie každému vyhovuje.

ďalší na rade je Blueberry Acai


vôňa: čučoriedka 
farba obalu: modrá
...
SPOKOJNOSŤ: 
Verča: 
Som veľmi spokojná.Vyhovuje mi aj v chuti pretože milujem čučoriedku.SPOKOJNOSŤ.
Nikola: 
Som trochu sklamaná pretože som čakala lepšiu vôňu ale som spokojná s tým ako vydrží na perách.
BABY LIPS

Takže mám strašne veľa Baby Lipsov ale vybrala som si tieto dve.Pretože sú to tie hydratačné. 
Žltý-Ithense Care
Modrý-Hydrate
...
Žltý-Ithense Care 

Monika:
Ja niesom moc spokojná s Baby Lips pretože mi nevyhovujú.
Pre mňa sú veľmi mastné a nevsiaknú do pier.
Ale každému vyhovuje niečo iné :))
Janka: 
Ja som strašne spokojná pretože mi to vyhovuje viac ako Eos pretože niektoré sú farebne a podľa mňa sú lepšie tie farebne lebo nie sú také mastné ako tie HYDRATAČNÉ.




Zhrnutie :))
       Baby Lips     Eos   
vôňa                 super         super     
výdrž           2-3hod         3-4hod  
...    
Podľa výskumu Viac ľudom vyhovuje EOS viac ako Baby Lips.
Ďakujem za prečítanie :))) ♥


PS: Nie sú tu všetky názory :)) 




  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára