pondelok 28. decembra 2015

                  ROZHOVOR S CAROLINA FRY ♥
Ahoj dnes tu mám pre Vás špeciálny článok. 
    Špeciálny je tým že som spravila rozhovor s najlepšou youtuberkou ♥ ktorá bola ochotná odpovedať na otázky :) 
             Kto ju nepozná tak tu je pár informácii : 


                  MENO NA YOUTUBE: Carolina Fry 
                      VEK : 15 
                          POČET ODOBERAŤEĽOV:  skoro 2 400 odoberateľov 


SOCIÁLNE SIETE : 
Facebook: Carolina Fry
Instagram: NU_T_E_L_LA
Youtube: Carolina Fry 
Snapchat:  kajushka25


1. Ako si sa dostala ku natáčaniu ?

Približne pred rokom a pol som mala stránku ( ktora momentálne už neexistuje ) za par dní tam bolo 1000 Lajkov, tak som spravila poďakovanie - videom. Vtedy som točila na moj počítač , čo si môžete mysliet aká strašná bola tá kvalita , no ľudom sa to páčilo. A tak ma po čase prehovorili spraviť si YouTube kanál :)

2.Čo ti na povedali rodičia na to že natáčaš ?

Ja som im ukazovala predtým Youtuberky a oni, však nech to skúsim, za pokus nič nedám. Každé jedno video som im ukázala, a čo sa im nepáčilo som ani nezverejnila. Teraz to už mam ináč. No veľmi ma podporujú a som zato veľmi vďačná

3. Podporujú ťa v tom aj spolužiaci ?

Oni dlho nevedeli, že natáčam. Vedela to len moja najlepšia kamarátka ktorá ma podporovala. No časom ma našli , a sa to celé prejavilo. Ešte keď som mala menej odoberatelov nebrali to dobre , stále mi niečo hovorili ( existuje o tom aj video na YouTube ) no v poslednom čase , teda za posledný mesiac , sa to naozaj snažia akceptovať. Možno som im trochu otvorila oči tým videom, no možno dostali rozum. Tí čo ma moc nemusia tak to ignorujú a aj zato im ďakujem pretože nepotrebujem rozoberať v škole tému - OMG máš takú hroznú kvalitu atď

4.Odkiaľ čerpáš inšpiráciu na videa?

To je asi najčastejšia otázka. Mala som obdobie kedy som nevedela čo natáčať , a tak som si pozrela zahraničné Youtuberky , a zobrala som si inšpiráciu. Niekedy si sadnem s mamou a porozprávame sa o videách - čo by som mala vydať a tak . Babka sa do toho chce tiež velmi angažovať tak mi Dáva nápady no tie sa mi až tak nepáčia tak ich skoro vzdy zavrhnem . No su obdobia - ako napríklad teraz - kedy sa nápady sypú samé. Len tak si sadnem s diárom a plánujem , a mam tak vela plánov a predtočených videí že sa neviem dočkať na vašu reakciu a na to kedy ich vydám . Po pravde YouTube ma pohltil

5. Mala si niekedy chuť prestať točiť ?

To sa mi ešte nestalo. Tak že by som nemala chuť točiť lebo by ma to nebavilo, ako som hovorila mala som obdobie , kedy to spolužiaci nebrali dobre , ale kebyže prestanem, tak prestanem kvôli nim, a nie kvôli sebe

6. Čo by si chcela robiť v budúcnosti ?

Tak na prvom mieste je pre mňa teraz YouTube , a viem si predstaviť robiť niečo s filmom, teraz si musím vybrat stednu a tiež rozmýšľam nad strednou grafickou- čo je film a fotenie. Ďalej si viem predstaviť mať vlastnú kozmetickú značku . Ale toto su len také sny, povolanie ktore by som chcela mať bude asi prekvpapujúce - ale chcela by som študovať medicínu a byť patologička.

7. Ako ďaleko sa chceš dostať s youtubom a dokedy to chceš robiť ?

Tak ako ďaleko? Moj cieľ bol 1k odoberatelov. Čo sa mi splnilo a som za to velmi vďačná no samozrejme mam aj iné ciele najbližšie asi 5k potom 10k. No som šťastná za každého odoberateľa. Robit, teda vlastne točiť budem dovtedy, kým to bude fanúšikov baviť, keď sa už na to nebudem cítiť , určite pokračovať nebudem, lebo by to nemalo zmysel .










Ešte raz ti chcem poďakovať za úžasný

rozhovor s tebou. A prajem ti VEĽA

ÚSPECHOV.








5 komentárov: