nedeľa 6. decembra 2015


          TYPY a DIY NA VIANOČNÉ DARČEKY


    Ahoj. Práve začínam Vianočnú edíciu a myslím že dosť neskoro.Tak prvú tému som si vybrala TYPY a DIY NA VIANOČNÉ DARČEKY.
Tak na túto tému som sa veľmi tešila ,pretože strašne rada dávam darčeky nieje nič krajšie ako vidieť ako sa niekto druhý z darčeka teší ♥.
                                                                        ....
Ako prvé by som si vybrala rodinu.
                                                           MAMKA
takže začala by som mamkou,ktorá je tu pre nás vždy aby nám poradila a podržala nás. ♥
Každú mamku by potešilo niečo ručne vyrobené. Ale ak ste zástancom kúpených darčekov kľudne kúpte. Dám Vám sem pár typov :))
                                                      



          
 z tohto darčeka by sa potešila každá mamka.Každá mamka používa                                                               kozmetiku a myslím že či by to bola pečujúca alebo dekoratívna určite by sa potešila.

Tak tento darček je úžasný myslím že každú mamku poteší.Hlavne keď často pije kávu.  
.....
OCINO
Neviem ako u Vás ale darček pre ocina je pre mňa veľmi ťažký ale vždy sa podarí niečo nájsť čo by ho potešilo.
myslím že ak ockovi kúpite jeho obľúbenú vôňu tak sa naozaj poteší :))



Neviem či môže byť lepší darček ako toto tričko každého ocka to určite poteší ♥. 
....
SESTRA
Tak túto kategóriu som rozdelila do dvoch skupín.
MLADŠIA SESTRA
ak máte naozaj mladšiu sestru tak určite ju poteší nejaká Barbie. Alebo Barbie filmy :)) 
Bižutériou určite nič neskazíte.
Ďalší super darček niektoré deti naozaj potešia gumičky z ktorých môžu vyrábať náramky a myslím že aj vašu mladšiu sestru by to potešilo. :)) 

STARŠIA SESTRA
Tak asi poznáme že straršie sestry sa radi maľujú a nosia bižutériu a preto odporúčam toto tričko.
ďalším darčekom by som Vám odporúčala oblečenie.ale riziko je to že sa netrafíte do veľkosti preto by som Vám odporúčala kozmetiku napr. štetce čo je naozaj pri kozmetike naozaj potrebne :D.

BRAT
ako stále túto kategóriu rozdelím zase na dve časti. :)) 
MLADŠÍ BRAT 
Tak táto kategória je naozaj jednoduchá pretože každý malí chlapec chce auta alebo zbrane.
určite najlepšou voľbou je auto na diaľkové ovládanie. Určite sa Váš brat poteší :)) 
z tohto darčeka bude mať každý chlapec radosť.Určite odporúčam značku NERF.
...
BABKA A DEDKO
Určite by som odporúčala nejakú bombonieru.

Aj keď viem že je to dosť finančne náročne ale ak by ste sa dohodli s rodičmi.


OTÁZKA NA KONIEC
1. Čo by ste darovali Ockovi. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára