pondelok 28. decembra 2015

                                                             ŠTETCE 
Ahoj dnešný článok bude o štetcoch neviem ako vy ale ja ich používam pravidelne :)
Tieto štetce som dostala na Vianoce :)
Nie sú tu všetky mám aj na oči ale to urobím pokračovanie .


1.MAKE-UP
Štetce na make-up sú podľa mňa jedným s najdôležitejších štetcov, ktoré by ste mali vlastniť, alebo si zaobstarať pokiaľ žiadny nemáte. Je pravda, že nanášanie prstami make-up získa vašu telesnú teplotu a má lepšiu konzistenciu na roztieranie po tvári, ale pokiaľ si ho najprv vyšplechnete na chrbát ruky a odtiaľ ho budete nanášať, je to to isté :) ja na make-up používam plochý štetec a potom to pre istotu ešte rozotriem rukami alebo hubičkou. 




 2.PÚDER 

Ak púder vôbec nepouživate tento štetec môžte vynechať :) No a my ktorý ho používame Vám odporúčam štetec s čo najviac štetinkami.

3.Tvárenka
Ďalší dôležitý štetec, pokiaľ tvári chcete priniesť pekný prirodzený nádych. Je len na vás, aký štetec zvolíte, či ho budete používať na všetko, alebo budete ich mať viac.Štetec na tvárenkuodporúčam určite skosený.



 4. Bronzér 
Aby sa Vám ľahšie konturovalo odporúčam tento štetec :) 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára