utorok 26. januára 2016

Sneakers Wishlist

Ahoj. Dnešný článok bude úplne niečo iné ako ste zvyknutý :) 
Bude to konkrétne wishlist tenisok. 
Vybrala som si práve tenisky pretože je to asi najpohodlnejšia obuv. 
Na internete som si našla najkrajšie tenisky ktoré Vám sem pridám a samozrejme ktoré by som si najviac želala♥ 
Tak poďme nato  :)) 



1. Ako prvé som si vybrala tenisky ktoré sú jednoduché a biela sa dá skombinovať skoro so všetkým.
Ako ste si mohli všimnúť je to značka Nike pretože v poslednej sobe sa mi strašne zapáčili tým dizajnom ♥ 

2. Asi viete prečo som si vybrala tieto proste sa mi páči jednoduchosť, pretože v jednoduchosti je krása. A hlavne sa dajú veľmi pekne skombinovať.

3. Najlepšie na koniec tieto sú najlepšie.Keďže moja obľúbená farba je červena tak tieto sú naozaj pre mňa ako stvorené.Ak by som si mala vybrať aké topánky by som chcela napr. na narodeniny tak sú to určite tieto ♥ ♥

Tak a nakoniec som si pre Vás pripravila moje vyhodnotenie od najkrajších 
samozrejme podľa mňa: 
1. červene ♥ 
2.čierno biele♥ 
3.biele♥ 
bolo to síce ťažké rozhodovanie ale myslím si že podľa mňa som si vybrala správne 





5 komentárov:

  1. Mne sa strašne páčia tie biele na nete som ich videla za super cenu ale mne by sa nehodili lebo mám moletnejsiu postavu takže nič:(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale určite by to nebolo tak hrozne ak si ich. Sála za dobrú cenu 😉

      Odstrániť