pondelok 1. februára 2016

                         Top with Simi



Ahoj:) 
Dnes tu máme pokračovanie pokračovanie Top with Simi ale máme tu obľúbenosti za Január.
Bolo veľmi ťažké si vybrať čo si mám vybrať :) 
Ale nakoniec som si niečo vybrala a myslím že som vybrala ich dosť .
Tak poďme na to:




1. Ako prvé som si vybrala tento gél na obočie. Veľmi mi pomáha pretože obočie si maľujem každý deň a dokáže predlžiť výdrž namaľovaného obočia♥
je to od značky Catrice a som s tým veľmi spokojná

 
                                                   
2.Ako druhé som si vybrala nejaký balzám pretože celý Január bol chladný takže určite som musela mať pri sebe ochranu na pery.Bol to balzám od značky EOS a príchuť je Strawberry Sorbet ktorý som si veľmi obľúbila aj kvôli tomu že vonia po jahodách♥

 
3.Ako tretiu vec som si vybrala korektor keďže je to naozaj každodenná potreba keďže zvyčajne má asi každý kruhy pod očami ale tento zakryje naozaj všetko.Ako ste si mohli všimnúť tak sa mi zmyl celý popis od koho je atď ale myslím že je to od značky Essence :) 


 4. Ďalšiou vecou je táto úžasná špirála ktorá je od značky Miss Sporty ktorá naozaj krásne zahustí mihalnice ♥




 5. Posledná vec je táto paletka ktorú už mam dosť veľa ale teraz som ju začala používať ♥ a myslím si že su tam naozaj super tiene :) a najviac používam ten slabý na kraji :D 




Tak a toto by bolo všetko za Január.Dúfam že sa Vám článok páčil :) 





























4 komentáre:

  1. Tiež skvelý článok tú spiralu doporuce veľmi veľa dievčat a teraz aj ty takže si ju už kúpim aj ja

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš super ty příspěvky. Moc se ti daří blog. Taky mám tu řasenku a korektor a sem s nimi moc spokojená ☺☺☺

    OdpovedaťOdstrániť