nedeľa 21. februára 2016

Správna starostlivosť o vaše vlasy

Ahoj.Dnes som sa rozhodla že sa nebudem venovať kozmetike ale našim vlasom. Aká je správna starostlivosť o vlasy? V tomto článku vám chcem napísať čo je pre vlasy správne a čo zas nie.Prečítala som si pre Vás veľa článkov a chcela som sa s vami o tieto informácie podeliť.
....
Šampón 
Začala som práve týmto pretože patrí medzi základnú vec v starostlivosť o vlasy.Ale niekedy môže viac poškodiť vlasy ako im pomôcť.A to len preto lebo obsahujú sulfáty a parabény. Ale nie všetky to majú tak, ja som začala používať bio šampón z e-shopu Krásna každý deň,ktorý mi naozaj pomáha a zlepšil mi kvalitu vlasov.Ak by ste si o ňom chceli prečítať viac tak--> TU.
...
kulma, žehlička,fén a ostatné ...
Každý aspoň raz použil niečo z týchto vecí.Samozrejme že vám vlasy urobia rovné,kučeravé ale pred použitím si spomeňte že vaše vlasy budú trpieť a má to následky ako zničenie vlasov,štiepenie končekov a vysušenie vlasov.A preto aspoň pred tým použite ochranu pred teplom aby aspoň trochu tie vlasy ochránilo.

....
Hrebeň alebo kefa?
Túto otázku si moc nekladieme,pretože sa češeme tým čo máme doma alebo aspoň tým čím sme zvyknutý.
hrebeň-správny hrebeň nemá dráždiť pokožku čiže musí mať na konci zaoblené zúbky.
kefa-kefu by sme mali používať keď máme už vlasy suché.Kefovanie podporuje odstraňovanie odumretých častí kože a vlasov.

Ako si správne umývať vlasy? 
Vlasy by sme si správne nemali umývať horúcou vodou,pretože vysušuje pokožku.Správna a ideálna je vlažná voda.Šampón by sa mal dávať na pokožku hlavy.A na končeky vlasov by ste si mali dávať masku alebo kondicionér. Dobrý typ ktorý mi pomáha je že si vlasy ešte opláchnem v chladnej vode aby vlasy nabrali lesk.

Posledná moja rada je že by ste mali dodržiavať pitný režim pretože pre vlasy,nechty a postavu je to veľmi dôležite.Nedostatok vody môžte zistiť na lámavých a suchých vlasoch.
Ak by ste chceli viac takých podobných článkov určite napíšte do komentu :) budem rada :)

2 komentáre: