nedeľa 28. februára 2016

    Skúsenosti s objednávaním 


Ahojte. Určite si už každý z vás objednal niečo z E-shopu. Ja si z E-shopov objednávam veľmi rada, pretože z pohodlia domova, bez behania z obchodu do obchodu si môžem nájsť všetko čo sa mi páči a čo chcem. Bez zbytočného behania si nájdem aj E-shop kde majú zľavy alebo najlepšie ceny. Moje skúsenosti z nakupovania on-line sú zatiaľ len pozitívne. Komunikácia s nimi je výborná a vybavenie objednávky je rýchle - samozrejme ak to majú skladom. To však vidím už pri objednávaní, pretože tam sú uvedené aj lehoty dodania. Väčšinou si to dávam posielať kuriérskou službou, pretože sa tým skráti dodacia doba. Dostanete to priamo domov a nemusíte chodiť na poštu. Dokonca sa mi stalo, že keď mi volal kuriér a nebola som doma bol ochotný mi to priniesť aj na inú adresu - samozrejme v rámci mesta. Veľkou výhodou je aj využívanie parcelshopu. 


                                          Čo je parcelshop?
Je to sieť výdajných miest pre doručenie balíkov, no a vďaka tomu sa príjemca nemusí viazať na určitý čas a miesto dodanie zásielky kuriérom.Stačí si vybrať najbližší parcelshop vo svojom okolí,ktorý môže byť v akomkoľvek obchode napríklad aj v potravinách,a tam si balík vyzdvihnete.Nemusíte čakať dlho v žiadnom rade na pošte.Môžte tam prísť kedykoľvek počas otváracích hodín-väčšinou aj cez víkend. Parcelshopy stále pribúdajú stačí navštíviť ich stránku a zistiť presne sa nachádzajú.

          Ako parcelshop funguje? 

Vyberiete si                     --->  Dovezenie             --->   informujú Vás         ----> a vy si to potom už iba 
najbližší porcelshop                do Parcelshopu            sms alebo e-mailom              vyzdvihnete v Parcelshope 

Najviac sa mi páči že ta komunikácia je naozaj rýchla a nemusíte sa časovo viazať kým kuriér príde. Ďalším plusom je, že  tam môžte zásielku uhradiť aj na dobierku.A nakoniec najlepšie je, že ak ste niekde odcestovaný a na blízku máte parcelshop je super že si môžete kedykoľvek počas objednávky zmeniť miesto doručenia. 


Časté otázky? 
1.Dokedy si môžem balík v ParcelShope vyzvihnúť? 
Balík je možne vybrať do 10 dní od uloženia do ParcelShopu. 

2.Sú ParcelShopy otvorené aj cez víkend? 
Väčšina pobočiek má aj víkendovú prevádzku. 

3.Čo potrebuje na vydanie zásielky? 
Balík vám vydajú po overení údajov z preukazu totožnosti zhodnými s údajmi na balíku.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára