sobota 20. februára 2016

Prechádzka po Poprade
Ahoj.Keďže sa Vám minulí článok o oddychu páčil tak som sa rozhodla že napíšem podobný článok.Pretože celý týždeň mám skôr taký oddychový, rozhodla som sa, že Vám sem pridám niečo o mojej obľúbenej činnosti - čo je cestovanie.Strašne rada cestujem, či je to po Slovensku alebo aj iných krajinách, vždy sa pri tom cítim príjemne. Keď máme voľno, nesmie chýbať aspoň výlet do Popradu.Toto mesto som si veľmi obľúbila a musím povedať, že sa mi aj celkom páči. V tomto článku Vám popíšem a ukážem moje obľúbené miesta v Poprade- teda aspoň sa pokúsim. Začala by som tým, že do Popradu sme prišli asi 11:15 - samozrejme že som nešla sama.Ako prvé sme sa vybrali do OC FORUM, kde sa nám veľmi páčilo. Prvý obchod kam sme sa išli pozrieť bolo H&M.
Strávili sme tam dosť času, pretože iste viete, že tam je čo obzerať. Väčšinu sme nemali vôbec pojem o čase, čo sa nám neskôr vypomstilo. Ale poďme späť.Keď sme konečne prešli H&M, tak sme sa vybrali obzrieť si ďalšie obchody. Po dlhšom čase,keď sme rýchlo prebehli ďalšie obchody, tak sme potrebovali oddych pretože sme boli vyčerpaní. Nakoniec sme narazili na úplne super kníhkupectvo, kde sme si pozreli knižky a trošku si zrelaxovali.
To knihkupectvo sa líšilo od ostatných tým, že ste tam mali pohodlie. Na jednej strane boli poukladané knihy a na druhej strane obchodu bola kaviareň. Hneď som ho zaradila medzi moje obľúbené  knihkupectvá, pretože tam bolo veľmi príjemné. 

No najviac sa mi páčilo, že ste si v tom knihkupectve mohli knihu v pokoji aj čítať, a potom sa rozhodnúť, či si ju naozaj chcete kúpiť. V tomto knihkupectve ste našli pohodu a nikto Vás nevyháňal, keď ste si nič nechceli kúpiť. Áno zo začiatku sme trošku to knihkupectvo odignorovali, ale nakoniec sa nám tak zapáčilo, že bolo ťažké odísť. Strávili sme kopu času vyberaním knihy, takže len tak-tak sme stihli vlak. Samozrejme to bolo tým, že nikto z nás nekontroloval čas. 
Na zakončenie super výletu a na jeho zlepšenie sme sa zastavili na Bubbleology. Skoro sme kvôli tomu zmeškali vlak ale určite to stalo za to :).Ak ho ešte nepoznáte tak určite odporúčam aspoň ochutnať. Je to originál Londýnsky čaj. Máte na výber veľa príchuti, najlepšie je že si ich môžete namiešať ako chcete.Veľmi som si obľúbila príchuť marakuja s hroznovým želém.Pri každom výlete nesmie chýbať.Len je škoda že ho nemám po blízku ale musím za nim cestovať,ale nejako mi to ani nevadí. Ak ste ho už mali bola by som rada keby ste mi napísali vašu obľúbenú príchuť rada sa Vami inšpirujem :) 

Veľmi sme si ho obľúbila a veľmi sa tešíme kedy zase pôjdeme.Určite odporúčame ochutnať :) 

6 komentárov:

  1. Pekný článok ako vždy:).Ja najradšej cestujem do Košíc .Aj preto lebo je to najbližšie väčšie mesto. Chodíme tam s mamou kvôli nqkupovaniu a len tak na malý výlet. To mesto sa mi veľmi páči a hoci kedy sa tam rada vrátim. Buble tea som ešte neskusala takže nemám šajnu ako vôbec chutí. A tie guľôčky sa dajú zjesť z toho čaju?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj.Tak to je super aj ja sa chystám do Košíc ale neviem ešte kedy.A bubbleology sa nachádza aj V Košiciach.A áno to žele aj gulicky môžeš zjesť :))

      Odstrániť
    2. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
    3. Super ďakujem za odpoveď a viem minule som ich videla v auparku:)

      Odstrániť