štvrtok 11. februára 2016

                Wishlist za február :) 

Ahoj. Máme tu nový článok,je tu už druhý wishlist :) z ktorého som nadšená :D
Som ten typ človeka ktorý by najradšej nakupoval na internete.
A hneď Vám vysvetlím prečo :D Keď mám nejakú predstavu napr.o oblečení a veľmi sa mi  páči tak to určite nenájdem niekde v obchode,takže si otvorím internet a hľadám ten kus oblečenia :D tak som sa rozhodla že sa podelím s vami o tieto veci lebo niektoré sú naozaj pekne (aspoň podľa môjho názoru :D) k tým veciam vám napíšem aj kde sa dajú kúpiť :) 
Predom upozorňujem že bude toho veľa :D :D
....

....
1. Ako prvé by som chcela nejaký fotoaparát no niežeby som ho chcela moc ale potrebujem ho :D 
Preto som si vybrala dobrú značku NIKON ale číslo fotoaparátu ešte neviem :D 
Ale myslím si že by mi stačil aj NIKON D3100 :) 
2. Ako druhú vec som si vybrala niečo z obuvi :D a sú to topánky so svietiacou podrážkou tieto som našla na strátke DRESSLINK :) odkaz --> TU

.......
3. Ako ďalšiu vec som si vybrala túto najkrajšiu voňavku, teda je to set táto voňavka sa dá kúpiť v Avone :) 
Strašne sa mi páči ta voňavka ma strašne príjemnú vôňu :3
.....
4. Medzi moje obľúbenosti patria hlavne sviečky takže v mojom wishliste nesmie chýbať žiadna sviečka :O Strašne by som chcela vyskúšať sviečku od Yankee candle pretože veľa ľudí ju chvália :) zatiaľ ešte neviem akú vônu by som chcela 
5. Poslednou vecou je táto hra ktorú som našla a vyzerá naozaj dobre takže by som ju chcela :/ :D





12 komentárov:

  1. Skvelý článok aj ja by som chcela nejaký dobrý fotak ale to až potom v ďalekej buducnosti:D Yankee sviečky vy som tiež strašne chcela ale podľa mňa sú strašne drahé takže z toho nebude nič ale nevadí výdržim aj bez nich:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj.Dakujem aj podľa mňa sú tie sviečky moc drahé ale chcela by som ich vyskúšať

      Odstrániť
  2. Strašne sa teším na nové. Veci.. Si super len tak ďalej prajem ty veľa úspechou

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvělý příspěvek. 😇😇😇😇😇

    OdpovedaťOdstrániť