utorok 16. februára 2016

                     Prechádzka  :) 
Ahoj. Chcela by som sa Vás opýtať. čo vy robíte ak si chcete oddýchnuť ? Keďže každý si pod pojmom oddych predstaví niečo iné sú ľudia ktorý si pod pojmom oddych predstavia ležanie v posteli alebo ležanie pred televízorom. Pri mne je to určite dlhá prechádzka s mojím psom.Naša prechádzka môže trvať viac ako hodinu a vznikajú z toho fotky,s ktorými sa s vami chcem podeliť.A aby som nezabudla bola by som rada ak by ste mi napísali do komentu ako si predstavujete oddych vy :) tak poďme na to:












Samozrejme to nie sú nejaké umelecké fotky. Sú fotené mobilom ale dúfam že sa Vám aj tak budú páčiť. Ak by ste chceli viac takýchto článkov tak mi napíšte do komentára. Budem veľmi rada za každý komentár. :)

14 komentárov:

  1. Máš krasného psa i fotky sú krásne😊Ja keď chcem oddýchnúť tak sadnem si na kona a idem s ným na voľnú lúku je tam príjemno alebo so psom či len sama v kludu ku rieke a mala bysi ešte robiť také članky sú krásne😊😉😘

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj.Super článok. Určite pokračuj ja tiež najradšej chodím na prechádzky. Mám´š najlepší blog :*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. článok sa ti naozaj vydaril. Ja zas rada idem niekde na výlet :)
    Dúfam že sa ti bude dariť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krasny pes ja nemam psa ale keby som mala tak tiez si predstavujem oddych takto ale kedze nemam tak si ho predstavujem lezanie alebo byt na FB

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem 💜 áno keď som ju nemala tak tiež som oddych trávila takto 😊

      Odstrániť
  5. Nadherni članok a nadherni psik ak sa smiem spytat ako sa vola? A premna je oddychom poriadna lyžovačka alebo korčulovanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj. Ďakujem :) volá sa Lili ♥ aj ja si pri lyžovačke oddychnem :)

      Odstrániť
    2. Ahoj. Ďakujem :) volá sa Lili ♥ aj ja si pri lyžovačke oddychnem :)

      Odstrániť
  6. Nadherni članok a nadherni psik ak sa smiem spytat ako sa vola? A premna je oddychom poriadna lyžovačka alebo korčulovanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Za tieto fotky by sa nemal hanbiť ani skúsený fotograf:o

    OdpovedaťOdstrániť