piatok 4. marca 2016

Fotografie 

Ahoj. Konečne piatok,veľmi som ho potrebovala ale to asi každý.Viem že západné Slovensko malo teraz prázdniny,ktoré im teraz končia.Tak a poďme k článku.Videla som že sa Vám fotky z prechádzky páčili tak som sa rozhodla že Vám ukážem ďalšie fotky ktoré som nafotila už dávnejšie.Ale aj tak dúfam,že sa Vám budú páčiť :) Tieto fotky nie sú profesionálne pretože nemám správny fotoaparát tak som to fotila mobilom takže môže sa stať že kvalita nebude dobrá :D ale ten fotoaparát si plánujem kúpiť :D ♥
.... 

1. Táto fotka vznikla asi ešte minulý rok lebo ta obloha vyzerala úplne TOP a hlavne napadol prvý sneh takže ♥. :D


2.Keďže väčšina fotiek je z minulého roka tak to sem nebudem dookola písať :D 
Navštívili sme Bratislavu a zastavili sme sa pri SND (Slovenské Národné Divadlo)tak som si ho odfotila.Viete prečo je to tak odfotené? :D pretože dole stáli ľudia a nechcela som aby boli na fotke takže takto to vyšlo aj s oblohou :D

 
3. K tejto fotke poviem iba to prečo som to odfotila. Bolo to cez prázdniny kedy bolo naozaj horúca a hľadala som tieň tak som si sadla pod strom.Hlavne som si to odfotila pre listy pretože mali strašne peknú farbu♥

4. Ako ste si ž mohli všimnúť ,na fotke je strašne pekné pozadie a výhľad stál naozaj zato :3 

5. Z tejto fotky som bola naozaj rada pretože som sa to pokúšala odfotiť veľa krát ale stále tam chodili autá takže to bolo naozaj ťažké. Keďže som okolo toho výhľadu chodila skoro každý deň,vždy tam bolo plno aut.Ale raz sa to stalo že tam nebol nikto ♥ a ja úplne zamyslená sa tam pozriem a po pár sekundách som si uvedomila že som si to chcela odfotiť :D ale nakoniec som to stihla len tak tak :D

6. K tejto fotke sa vyjadrovať ani nemusím ♥ :) 

7. Strašne mi chýba leto ♥ Ale to asi každému , u mňa je to hlavne to teplo a prázdniny neviem ako u Vás :) 

8. Ako inač ďalšia fotka z prechádzky asi jediná fotka z tohto roka :D No neodfoť ju keď takto pózuje :D 

9. Nieje čo dodať :) ♥ tie stromy a výhľad ♥
.....

Tak to by boli zatiaľ všetky fotky ak by ste chceli pokračovať nezabudnite to napísať aj do komentára a ešte posledná vec: Bola by som veľmi rada keby ste do komentu napísali aj číslo fotky ktorá sa Vám najviac páči. :) 

4 komentáre: