nedeľa 20. marca 2016

Ako sa z toho dostať? 

Ahoj.Konečne som sa dostala ku napísaniu ďalšieho článku. Článok som chcela napísať už skôr ale nedostala som sa k tomu pretože od štvrtka ledva žijem. Veľmi ma bolelo hrdlo a nevládala som sa ani postaviť.Ale teraz je to už lepšie. Tak som sa rozhodla že ten článok čo som chcela napísať si odložím a napíšem o niečom čo mi aspoň trochu pomohlo sa dostať z choroby :D. 


Začala by som asi tým že za posledné dni som vypila viac čajov ako bolo potrebné.Ale našla som jeden čaj, ktorý mi pomohol a určite pomôže aj Vám. Tento čaj nieje ako ostatné je to koreň (zázvor) ktorý stačí dať do vriacej vody a nechať ho vyluhovať. Samozrejme že bude štípať a práve toto Vám pomôže na hrdlo. Naozaj mi tento čaj pomohol a hneď na druhý deň som nemala problémy s hrdlo. Takže určite vyskúšajte.


Ďalšou mojou najväčšou pomocou proti "suchému" nosu.Je balzám ne pery.Pretože z nádchy mám strašne suchý nos.A balzám mi pomohol sa toho zbaviť.


No a určite jesť veľa ovocia aby ste nabrali veľa vitamínov.A aspoň trochu sa Vám ten stav  zlepší.



Tak toto boli moje najhlavnejšie rady,a dúfam že ak budete chorý tak Vám pomôžu :) 
Bola by som rada keby ste do komentu napísali čo Vám najviac pomôže keď ste chorý,a hlavne to pomôže aj mne lebo určite to vyskúšam.
Tak zatial sa majte :) 

1 komentár: