utorok 29. marca 2016

Parisian Chic
Ahoj. Spnila sa mi jedna vec z wishlistu myslím že to bolo z februára.z ktorej som úplne happy :D. Objednala som si parfum Parisian Chic, túto vôňu som si chcela objednať už dosť dlho no ale nikde som ju nevedela nájsť za výhodnú cenu.Najlepšie bolo že dodanie netrvalo dlho iba 2 dni.Platila som bankovým prevodom, a stal sa problém samozrejme to bola moja chyba pretože som zabudla napísať variabilný symbol aby vedeli kto poslal peniaze.Ale na šťastie sa to v pohode vyriešilo. No ale poďme už k tomu parfumu:

Trochu som sa bála že parfum nepríde celý. Ale našťastie si dali záležať na balení a zabalili ju do bublinkovej fólií. Ukážem Vám aj ako ju poslali aby ste to posúdili sami.
 

ešte by som chcela spomenúť že parfém mám z parfums.sk pretože som to tu ešte nespomínala :D

Tento parfum patrí určite medzi sladké vône.Mne táto vôňa veľmi vyhovuje. 

Zloženie
Hlava
malina, mandarínka, granátové jablko
Srdce
ruža, gardénia, jazmín
Základ
santalové drevo, jantár, pižmo, belambre 

Ja moc popisovať vône neviem tak neviem ako Vám ju mám popísať.Ale ak máte radi sladké vône určite odporučujem.

Ak by ste mali nejaké otázky nezabudnite zanechať komentár alebo sa ma spýtajte na --> facebooku

 

5 komentárov:

  1. Máš zaujímavý a pekný blog,ktorý veľmi rada vždy pozerám a čítam. Mávaš v ňom veľa zaujímavých vecí a je veľmi pekný a tak som ho odporučila kamarátkam a aj nim sa veľmi páčil čiže teším sa na ďalšie recenzie..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš super blog když nemám náladu přečtu si to a hned jsem veselá na celý den. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten parfém mohu jen doporučit ☺😍 už jsem si ho kupovala 2x 😁

    OdpovedaťOdstrániť