streda 30. marca 2016

        TOPS WITH SIMI

Ahoj. Dnes tu máme po mesiaci TOPS WITH SIMI. Minulý mesiac sa séria prerušila ale zase je späť. Neviem ako vy ale ja keď si niečo obľúbim tak to používam kým to nevypotrebujem. A hlavne keď si tu kozmetickú vec obľúbim. No dnes to bude iba pár nových vecí aby som sa neopakovala, aj keď som špirálu už spomínala ale tento mesiac som si ju veľmi obľúbila, takže myslím že ju budem používať ešte dlho.
tak poďme na obľúbenú kozmetiku.
 
 
 
Mojím najväčším pomocníkom v poslednej dobe je krém od Belea. Používam ho hlavne po odlíčení a ráno po umytí tváre. Vyhovuje mi hlavne v tom, že zo suchej pokožky mi spraví veľmi jemnú. Na značku Balea sa vždy môžem spoľahnúť a viem že ma nesklame.


 
Ďalšia vec je parfem o ktorom ste sa mohli dočítať v minulom článku. Ak kliknete --> Tu tak Vás to presmeruje :)

 
A posledná vec je táto super špirála o ktorej ste sa mohli na mojom blogu tiež dočítať. Som s ňou veľmi spokojná pretože urobí veľmi pekné mihalnice a hlavne predlží a natočí :) Ja som ju dostala na Vianoce.


Budem rada ak pod článkom zanecháte nejaký komentár a určite budem rada ak napíšete aký článok by ste chceli :)  

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára