utorok 15. marca 2016

Fakty o mne #1
 
Ahoj.Po dlhej naozaj dlhej dobe je tu nový článok.V poslednej dobe som nemala čas pretože škola a ešte do toho aj lyžiarsky.Tak som sa dnes dokopala,že napíšem konečne nový článok.A napadlo ma,že vy vlastne nič o mne neviete.Čiže som sa rozhodla,že Vám prezradím 10 faktov o mne :) Ak by ste chceli pokračovanie tak napíšte koment a ja sa pokúsim napísať pokračovanie.Tak poďme nato:
 
1. Volám sa Simona
 
2. Mám 15 rokov
 
3.Narodila som sa 20.5.2000
 
4. Mám fenku Lili
 
5. Vo voľnom čase tancujem,tanec je pre mňa naozaj všetko
 
6. Už 2 roky som Selenatorka a Bellarina ♥
 
7. Mám strašne rada seriál Priatelia, a niekedy si pozriem staré časti susedov :3
 
8. MIlujem jazdenie na penny borde
 
9. Jednou z obľúbených činnosti je lyžovanie,aj keď to robím iba cez zimu ♥
 
10.Moje obľúbené ročné obdobie je Leto,pretože môžem byť vonku do koľkej chcem pretože su prázdniny a nemusím sa starať do školy, a strašne rada mám keď je teplo a nemusím si na seba dávať 20 vrstiev aby mi bolo teplo :D
 
11.Natáčala som na youtube, ale nakoniec som všetky videa vymazala :D
 
12. Strašne rada cestujem,keby som mohla tak určite nežijem iba na jednom mieste ale cestovala by som vkuse
 
13. Mojím snom je sa dostať do Ameriky a znovu navštíviť Londýn.
 
14. Moje obľúbené ovocia sú: melón, ananás a kiwi
 
15. Mám strašne rada sovy, hlavne ak sú na nejakých veciach :)
 
Dúfam, že ste sa aspoň niečo o mne dozvedeli.A dúfam, že máme aspoň niečo spoločnénezabdnite minapísať komentár :)
 
Socialne siete :
nezabudnite ma sledovať na všetkych sociálnych sieťach :)
PS. ak kliknete napr. na facebook malo by vás to presmerovať na Facebook :)
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára