štvrtok 31. marca 2016

                       WISHLIST

Ahoj. Máme tu nový článok s témou wishlistu čo znamená že Vám ukážem  čo by som chcela. Rozhodla som sa že sa zamerám skôr na parfumy a kozmetiku. V poslednej dobe sa mi kozmetika míňa maximálnou rýchlosťou a ani neviem ako, a o parfemoch ani nehovorím. Ak by ste vedeli o nejakom super parfeme určite mi napíšte do komentára budem rada.
Tieto kozmetické veci sú zo stránky parfums.sk , pretože si strašne rada objednávam z tej stránky či je to kozmetika alebo parfúmy.
 
....
Ako prvé som si vybrala telový sprej Mango Temptation. Je to od značky Victoria's Secret.
Veľmi ma zaujala vôňa a som zvedavá ako to vonia. Keďže mám strašne rada mango. Čítala som aj o tom recenzie a všetky boli pozitívne tak ešte sa rozhodujem že či si ju objednám ale viem že raz určite.
 
Ďalšou vecou je suchý šampón Batiste Hint. Keďže som niekedy lenivá si umyť vlasy ,preto je táto vec vyrobená pre mňa. Keďže vždy pred kúpou čítam recenzie aby som sa o tom presvedčila že to pre mňa bude dobre. Kamarátka to má a dala my to vyskúšať a myslím si že je to úplne super vec.
Najlepšia vec je tento hrebeň Tangle Teezer Salon Elite, ja nie som zvyknutá nosiť kefu do školy, síce nemám ani jaky pretože doma máme iba veľké kefy. Táto vec je určite na prvom mieste nákupného zoznamu. Mala som možnosť túto kefu vyskúšať u kamarátky a hneď sa mi táto kefa zapáčila, veľmi dobre sa mi s ňou česalo.


Keďže sa viem veľmi vyhrať s obočím a dávam si na ňom veľmi záležať, tak som si vybrala aj niečo na obočie. No a na tomto e-shope som si našla super paletku Rimmel Brow This Way. Táto paletka ma veľmi zaujala. Ak by ste chceli rada napíšem ako si maľujem obočie ale niečo podobné.
Posledná vec je samozrejme očná linka Dermacol Bambi Black .  Síce si do školy nerobím linky ale nosím ich hlavne na oslavy a na plesy.  Mám doma všetky druhy liniek ale aj tak táto sa mi zdá, že je lepšia. Vyskúšala som už dosť veľa fixiek ale tak moje skúsenosti sú že sa hneď zmazali, keď som si omylom poškrabala oko.
Bola by som rada ak by ste mi ešte niečo poradili ak by ste mali s niečím skúsenosti.

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára