streda 6. apríla 2016

Ako to bude ďalej :O 


Ahoj.Dnes tu máme trochu neskoro nový článok. Tento článok nebude mať žiadnu tému. Bude to vlastne iba taký informačný článok. Aby ste sa dozvedeli čo sa bude diať v najbližších dňoch prípadne čo sa stalo.Viem, že dnes sa písal monitor a tak Vám držím palce aby ste mali čo najlepšie výsledky. :) No poďme nato. Chcela by som sa Vás opýtať aké články by ste chceli alebo aké sa Vám páčia. Pomaly mi dochádzajú nápady , ale vždy našťastie príde. Ale chcela by som vedieť čo by Vás bavilo. Najúspešnejší článok na mojom blogu bol asi rozhovor s Makyna016 z čoho mám veľkú radosť. No a zato že sme prekonali 7000 zobrazení, pripravujem pre Vás ďalší rozhovor ktorý by mal vyjsť zajtra alebo pozajtra. 
Chcela by som sa Vám veľmi poďakovať. Rastie to strašne rýchlo♥ 

Napadlo ma, že začnem písať niečo ako ako sa starám o pleť alebo niečo podobné ak by ste chceli takéto články. 
Viem že tento článok bol krátky.Zajtra sa môžete tešiť na ďalší článok za 7000+ ♥ 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára