pondelok 11. apríla 2016

Hodinky s Londýnskym motívom 


Ahoj. Dnes Vás chcem zoznámiť s e-shopom poštovnézdarma.cz. Kde som si nedávno objednala hodinky. Prečo práve hodinky? Určite poznáte ten pocit keď chcete v škole vedieť kedy už konečne  zazvoní. Niektorí možno máte povolenie mať mobil, alebo máte v triede hodinky. Aj my máme hodinky no tie už dávno nefungujú. Nevravím, že máme prísny zákaz používať mobily, ale máme aj také hodiny na ktorých učiteľka nepovolí sa na mobil ani pozrieť. A práve preto som si chcela kúpiť hodinky.

Niečo o týchto hodinkách: 
-tieto hodinky  sa skladajú z  kože a kovu
-máte veľa farieb na výber, aktuálny výber: červená, zelená, modrá, čierná, kávová
-priemer ciferníka: 4cm
-dĺžka náramku je 23,5 cm
 -šírka pásu: 1,8cm 


 Ďalšia vec ktorá sa mi páči je, že majú v pozadí Londýn. Hneď jak som ich uvidela tak som saproste  zamilovala a musela som ich mať :D. To preto, že Londýn je mesto, kde by som raz chcela žiť, alebo ho aspoň často navštevovať. Na výber mali veľmi veľa farieb. Ja som si vyberala farbu podľa toho, aby spolu ladilo pozadie s náramkom. Po pravde nevedela som sa rozhodnúť, ale vedela som že kávová by sa mi asi nehodila. Po dlhom rozmýšľaní som si  nakoniec vybrala bielu farbu, pretože sa mi zdalo, že môžem ju  nosiť naozaj ku všetkému. Musím povedať, že som sa trošku načakala, ale nehovorím, že sa neoplatilo. Naopak -  som veľmi rada, že som si vybrala práve tieto hodinky.


Pri objednávaní sa nemusíte báť, že Vám prídu nefunkčné. Aspoň mne prišli v poriadku. Stačí ak si nastavíte správny čas. Už ich mám 3 týždne a nosím ich pravidelne, keď nie na ruke tak aspoň v taške. Veľmi som si ich obľúbila. Ak si budete objednávať nejaké hodinky, odporúčam určite tieto štýlové Londýnske hodinky. Ak by ste mali nejaké skúsenosti s týmto e-shopom tak my napíšte do komentára, budem veľmi rada.




2 komentáre:

  1. Super článok, naozaj sa ti vydaril. Pozerala som si ich e-shop, a majú tam veľmi pekné veci už mám pár vybratých veci ktoré si objednám a patria k nim aj tieto hodinky ♥ Si super ďakujem ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ja som už odtiaľ objednávala hodinky.V pozadí je lapac snov.Sú veľmi pekné ale slúžia len žiaľ na ozdobu pretože sa z nich dá ťažko vyjsť.:)

    OdpovedaťOdstrániť