pondelok 25. apríla 2016

                       Rozhovor s Patra Bene 


Ahoj. Dnes som sa konečne dostala ku napísaniu tohto článku. Je to ten typ článku, ktorý máte najradšej. Už z názvu ste si mohli všimnúť že tento článok bude rozhovor so Slovenskou youtuberkou. Táto super youtuberka, ktorá si na videách dá naozaj záležať sa volá Patra Bene. Ešte pred rozhovorom Vám napíšem pár základných informácií :) 


Meno na Youtube: Patra Bene 
Vek: 22 rokov
počet odoberateľov : 18 300+ 
Instagram: patrabene
Snapchat: Patrícius Donutový 

1. Kto ťa v natáčaní podporoval najviac už od začiatku ?


Najviac ma podporovali Hamik a Moni. Tým že Moni bola youtuberka už predomnou a mali sme vela spoločného, tak to chcela využiť aj na youtube tak mi dávala typy, rady, bársako pomáhala. Hamo tým že je môj frajer a asi videl že je to prvá vec ktorá ma fakt že baví, tak ma v tom podporil maximálne
Emotikona smile

2. Plánuješ nejaký meeting v najbližšej dobe?


Osobný meeting nejako neplanujem, no to neznamená, že keď ma niekto pozve von tak odmietnem
Emotikona smile
chystám sa do Brna na utubering kde ma majú šancu ma zastihnúť

3. Ak by si sa na deň mohla premeniť na nejakú známu 

osobnosť,na koho by to bolo?

Ak by to bolo možné, určite by som si vybrala Michaela Jacksona. Jeho talent, myslenie v prospech prírody, proste všetko čo urobil (okrem škandálov) obdivujem a chcela by som, aby takýchto ludí bolo viac.

4.Máš nejaké vtipné spomienky z natáčania?


Ja som zväčša vážna pri točení a zväčša mám okno, čiže si nepamätám moc ako prebiehalo celé natáčanie
Emotikona grin
ale stali sa také veci ako schválnosti, skoro pád kamery alebo Mafove mňaučanie

5.Čo by si poradila dievčatám ktoré by chceli začať natáčať?

Určite to je najlepšie zo spontánnosti. povedala by som že 90% ludí to začne robiť pre peniaze, slávu a možné spolupráce kde dostanú veci zadarmo. A potom to aj tak vyzerá. Videá bez nápadu, bez prevedenia, len človek ktorý hovorí o veciach a sníva o velkom počte odberov. Čiže makať na sebe stále, nemať velké očakávania, skromnosť, pokora a dobré nápady.

6. Ako ďaleko by si to chcela dotianúť?


Youtube? Nikam
Emotikona grin
:Dje to pre mňa hobby. Videá pridám kedy chcem, aké chcem, ským chcem, o čom chcem. Dbám na kvalitu a teda moj ciel je aby som bola spokojná so svojimi videami a aby som sa za ne nehanbila o pár rokov
Emotikona grin


7. S kým by si sa z youtube scény chcela raz stretnúť, 

nemusí to byť iba z Československej scény.


Určite My life as eva aj keď mám isté pochybnosti o jej predsudkoch voči luďom. Ináč čisté dobre cítiť z Alishy a tá má aj bohovské videá
Emotikona smile ináč ejva je moja královna
Emotikona smile


8. Máš nejaké vysnívané miesto kde by si chcela ísť?

Chcela by som ísť na savanu do Afriky, Do Ameriky, na Bali a Nový Zéland





Ešte raz sa ti chcem poďakovať za príjemný 

rozhovor a verím že to dotiahneš ďaleko :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára