piatok 22. apríla 2016

BUBBLEOLOGY TAG

Ahoj. Máme tu nový článok, bude to Bubbleology Tag. Čo je to Tag? Tag sú otázky na ktoré Vám odpovedám. A čo je Bubbleology? Je to originálny Londýnsky čaj ♥ ak by ste sa chceli o tom dozvedieť viac tak Vám sem dám ich web stránku Bubbleology.sk. Viem že tagy robia skôr na Youtube ale aj tak Vám to napíšem. Tento čaj som si veľmi obľúbila, pretože ak si na ten čaj spomeniem tak sa mi na neho viažu najlepšie zážitky. Ale poďme už na otázky.


1. Tvoj obľúbený Bubbletea? 
Takže u mňa je to rozhodnuté hneď a je to zelený čaj, marakuja s hronovým želé.

2.Kde si načastejšie kupuješ bubbletea? 
Tak keďže ja za tým musím cestovať, mám to dosť ďaleko, ale keď ideme s kamarátkami tak to stoji zato. Najčastejšie a stále si dávam v OC Forum v Poprade.

3.Aké sú tvoje obľúbené guličky a aké želé.
Tak guličky sú určite mangové a želé asi hroznové alebo mix♥

4.Jak dlho piješ Bubbleology? 
Krátko keďže to do Popradu prišlo koncom minulého roka, zdá sa mi že niekedy v októbri. :)

5. Mliečny alebo Ovocný? 
Pri mne je to určite ovocný pretože mliečne som mala iba z limitovanej edície a to my chutilo ale tak ja som skôr na ovocné.

6.Najhoršie Bubbletea? 
Tak na šťastie som sa s takým čajom ani nestretla že by mi nechutil :) 

7.Mala si nejaký bubbletea z limitovanej edície? 
Áno, mala som Pinky Joy, ktorý bol mliečny a veľmi mi chutil až na tu tapioku :/ 


Tak toto by bol celý Tag o Bubbleology ak by ste chceli pokračovanie zanechajte komentár . Bola by som rada ak by ste zanechali v komentári aj Váš obľúbený Bubbletea. 



2 komentáre: