utorok 26. apríla 2016

NOVINKY 

Ahoj. Mám tu pre Vás nový článok.Ako ste si mohli všimnúť články v poslednej dobe vychádzajú častejšie. No a dnes mám úplne super náladu a som strašne rada. Dôvod je Selena Gomez. Včera som sa dozvedela že bude v Prahe, a to mi strašne zlepšilo náladu. Keďže ako viete z faktov som Selenatorka a Selena patrí medzi moje TOP speváčky. Jej pesničky počúvam stále dookola. Ja len dúfam, že sa na ten koncert dostanem, pretože by som si splnila sen ♥ a hlavne som si povedala ešte pred vyhlásením som si povedala že ak bude v Prahe, určite na ňu pôjdem. Tak budem dúfať že sa mi to podarí. Ak pôjdete aj vy, tak mi napíšte a možno sa stretneme :) Niektorý si už vstupenky môžu kúpiť zajtra, hlavne tí čo sú v jen FanClube. Všetky sociálne siete budete mať na konci článku tak určite ma neváhajte kontaktovať ak pôjdete :) 





Ďalšia téma je samozrejme o blogu. A chcela by som vedieť aké články by ste chceli. Samozrejme mám na pláne strašne veľa. No zatiaľ Vám o nich nechcem nič povedať. Ak by ste mali nejaké návrhy na články, budem rada ak zanecháte komentár samozrejme si to veľmi rada prečítam. 



Posledná téma je hlavne pre Slovenské blogerky. Na webe KamZaKrásou.sk sa koná súťaž. Tento web spolupracuje s kozmetickou značkou Mary Kay. V súťaži ide o nájdenie kráľovnej kontúrovania. Táto súťaž sa koná iba pre Slovenské blogerky. 
Táto súťaž má 2 etapy: 

1. etapa:  Ak chcete sa zúčastniť tejto súťaže musíte isť na stránku kamZaKrásou.sk a tam zaregistrovať svoj blog. Ale máte čas len do 30.4.2016. No a potom vyberú 3 blogerky ktoré si budú môcť vybrať z produktov Mary Kay, ktoré budú potrebovať na konturovanie. Počas 3 týždňov napíšu blogerky svoje triky na konturovanie ktoré samozrejme používajú. 

2. etapa: Po zverejnení všetkých článkov od blogeriek sa bude hlasovať, a tak sa vyberie majsterka v konturovaní. Výherkyňa obdrží balíček od Mary Kay v hodnote 200€




 No je to jednoduché stačí dúfať, že Vás vyberú. Ak ste sa už prihlásili budem Vám držať palce. Samozrejme som sa prihlásila aj ja :D .
Som veľmi rada že sa takéto súťaže dejú už aj na Slovensku. Myslím že ak máte blog tak neváhajte a prihláste sa pretože je to naozaj super súťaž. 

  Moje sociálne siete: 
Facebook: Simi
Instagram: _Si.mi_

1 komentár: