pondelok 2. mája 2016

             JAR


Ahoj. Pamätáte si článok Fotografie? Dostala som k nemu veľmi dobré hodnotenie.Čo ma veľmi potešilo, tak som si povedala že musím napísať niečo podobne. Keďže tento víkend bol veľmi teplý tak som trávila čas vonku a fotila fotky pre Vás. Samozrejme týchto podobných článkov bude veľa pretože ma začalo baviť fotiť. Tak dnes tu je tematika skôr JAR a JARNÉ POČASIE aj keď toto víkendové počasie by sa dalo zaradiť skôr do Letného počasia. Ja myslím že nechcete skôr čítať ale vidieť tak poďme na to. 










 Viem že fotky nie sú až také dokonalé ako majú iný ale ja to robim hlavne preto lebo ma to baví. Možno je zlá kvalita pretože mi vždy prenos z mobilu do počítača zničí kvalitu. Ale ja myslím na to že sú fotené mobilom, tak sa naozaj vydarili. 
Tento článok bude mať viac fotografií ako písmen :D ale nie. No a na ďalší článok sa môžete tešiť pretože bude tiež o fotkách a bude to z fotenia môjho psa (Lili) Tak ja dúfam, že sa Vám fotky páčili. Budem rada za každý názor v komentári :)

20 komentárov:

  1. Boží článek....a ty fotky jsou naprosto luxusní ����☺

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Boží článek....a ty fotky jsou naprosto luxusní ����☺

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máš nejlepší blog �� jiné prostě nesleduji ❤❤

    OdpovedaťOdstrániť