štvrtok 26. mája 2016

Beauty pomoc 

Ahoj. Dnes tu pre Vás mám opäť beauty článok. V tomto článku Vám poradím ako sa zbaviť vyrážok. Tento článok píšem z dôvodu že sa mi na ruke z make-upu vytvorili vyrážky, lebo jak som sa ponáhľala nechala som si na ruke make-up. No a ja som nevedela čo sa stane.... Na ruke sa mi vytvorili malé vyrážky, ktoré vyzerali hrozne.. Nevedela som čo mám robiť tak ma napadlo že by bolo dobre si pokožku vyčistiť :).
Tak ja mám tu pre Vás typ :) ktorý mne veľmi pomohol... 
Tak ako prve som si musela vyčistiť kožu na ruke, takže som použila čistiacu penu ktorú mám z e-shopu KrásnáKaždýDen, o ktorom som už písala recenziu, ktorú si nájdete pod nadpisom Krásna Každý Deň. 
Postup : 
1. Ako prve som si naniesla čistiacu penu na ruku a pomocou hubky som si prečistila ruku.


2. A ako druhe som použila krém samozrejme že vy môžete použiť ten čo máte doma :) Ja som použila z Dm.

 Samozrejme že to nezabralo hneď. Proces musíte opakovať vkuse kým Vám to nezmizne. 
Tak ja dúfam že som Vám aspoň trochu pomohla :) ak áno budem rada ak zanecháte komentár :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára