štvrtok 7. apríla 2016

          TOP 3 veci

 Ahoj. Dnes tu máme nový článok vybrala som si článok, kde Vám napíšem moje 3 obľúbené veci za tento mesiac. Všetky tieto veci som si nedávno objednala z e-shopu parfums.sk. Ak by ste nevedeli čo je to za e-shop,určite Vám odporúčam sa na neho aspoň pozrieť. V poslednej dobe som si ho veľmi obľúbila a objednávam si z neho pravidelne. Najlepšie na tomto e-shope je že balík Vám príde aj na druhý deň. Dnes to bude kozmetika. Ako viete v poslednej dobe píšem beauty články, ale nebojte sa, vrátim sa aj ku starým dobrým DIY. Posledná vec ohľadom tejto témy je že ak by ste mali nejaké skúsenosti s týmto e-shopom tak budem veľmi rada ak mi napíšete do komentára. Tak poďme už na prvú vec. 

1. No čím iným by som začala ako s Catrice Perfecting & Shaping vyplňujúci gélom na obočie. Ja viem už som tento výrobok spomínala ale som s ním spokojná. Toto je už môj druhý, pretože som minulý som už vypotrebovala. A keď som zistila že ho majú aj na parfum.sk tak som neváhala a hneď objednala. A musím povedať že kvalita je úplne rovnaká. Neviem ako u Vás ale ja si gél dávam pravidelne, predsa by to malo vydržať dlhšie.





2. Druhou super vecou je Avon Big & Daring riasenka pre objem. Myslím, že určite každý z Vás používa špirálu. Takže určite odporúčam tuto, pretože je naozaj dobrá a tie riasy Vám predĺží a zahustí. Stalo sa mi aj to, že na oslave som mala práve túto špirálu, no a prišli sme neskoro domov, tak som išla hneď spať. Ráno vstanem idem do kúpeľne, pozrela som sa do zrkadla a ta riasenka ešte držala a myslím že bola krajšia ako na oslave :D



3. Tretia a posledná vec, je samozrejme táto Garnier Skin Cleansing micelárna voda pre citlivú pleť. Samozrejme každý používame nejakú micelárnu vodu. Chcela som ju vyskúšať, a som s ňou veľmi spokojná a už ju používam veľmi dlho. Kúpila som si ju hlavne preto lebo ju každý veľmi chválil. No a pri mne je to tiež tak, neviem si ju vynachváliť.


 Tak toto by boli moje obľúbené produkty ak by ste chceli pokračovanie nezabudnite napísať komentár. Zaujímalo by ma či máte skúsenosti s nejakou vecou z týchto troch alebo s týmto e-shopom, budem rada ak napíšete komentár či ste spokojný.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára